Ny blogg

Hej, nu har jag äntligen skaffat en blogg får se hur många som har lust att läsa denna bloggen. Jag och min sambo Marcus har nyss kommit hem ifrån en underbara semster i Malmö-Stockholm-Malmö vi har varit iväg i 1½ helt underbart. Vi åkte till Malmö den 28/12 och bodde en natt där sedan åkte vi vidare till Stockholm den 29/12 och var där fram tills den 4/1. I Stockholm så bodde vi på Östermalm på Scandic Anglais mitt i city, supermysigt tyckte vi. Vi har friat nyår på Wallmans, musik, god mat och dricka. Härligt att fira in det nya bara året på det sättet gör gärna om det igen. Vi har också gått på stan och shoppat,klippt oss, gått på bio och bara haft det mysigt.

Vi har även träffat min släkt som bor i stockholm. Min farbror Thomas, hans fru Annelie och hans dotter Sandra. Även min kusin Joakim vars filckvän bor i Stockholm. Dessutom har vi träffat min kusin Anna och henns man Daniel. Vi hann även med att träffa min storebror Johan och hans sambo Helene.

Sen åkte vi tillbaks till Malmö den 4/1 och åkte hem idag den 7/1. Vi har bott på Scandic Malmö city ett mycket härligt hotell första natten bodde vi där själva sen, kom våra bästa vänner Kelly och Daniel till oss i Malmö, mycket mysigt. Det var inte planerat från början men det blev så himla trevligt att dom kom ner. Min sambo Marcus har börjat jobba igen i Malmö där han jobbade innan så det var därför vi stannade i Malmö och dels för att det var ett år sedan jag ramlade och bröt skenbenet så då ville jag inte vara hemma och må dåligt.

På måndag börjar jag jobba igen, ska bli skönt även om jag tycker om att vara ledig så trivs jag väldigt bra på mitt jobb. Det blev ett långt inlägg. Kram Jenny <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Roligt att får läsa din blogg.

2012-01-08 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0