Hallå

Hej igen, glömde bort att skriva igår då jag hade en del att göra bland annat handla mat och sådant.

Idag har jag jobbat min första arbetsdag för i år, känns bra att få rutiner igen. Efter att jag hade jobbat så åkte jag till Karlshamn för att träffa min mamma. Vi gick och fikade och pratade om allt möjligt, skönt att träffa mamma.Sedan gick vi en runda på stan, mamma skulle fixa med sina glasögon och sen åkte vi hem till mamma och pappa i Asarum.

Och lite senare vi åt hemmagjorda köttbullar i tomatsås med spagetti, gott med mammas mat. Sen var min pappa så snäll och körde hem mig till Näsum. Nu har jag hängt upp lite tvätt och ska sitta och bara ta det lugnt och mysa med min älskade Marcus. Ha det bra kram Jenny <3     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0